Cogito

Orosz Viktória vagyok, orvostanhallgató. Blogomon az orvostudomány és egészség friss, érdekes és hasznos híreit, kutatási eredményeit szeretném ismertetni. Célom, hogy a közemberekhez is közelebb kerüljön ez a tudomány. E-mail címem: viki@housemd.hu Add to Netvibes

Kritika a Cogito-ról gblog2011.jpg Az ÉLETMÓD kategóriában a zsűri által legjobb 10 blog közé lett sorolva a Cogito!

Facebook

Kommentek

Keresők

Google

A hét ötlete

2009.02.16. 16:14 Orosz Viktória

Mint tudjuk a dohányzás káros hatással van a szemre is. Vajon mennyire lenne sokkoló, ha a cigarettát egy "szemen" oltanák el az emberek? Ezzel szimbolizálva is, hogy minden szál cigivel rontunk a szemünkön? Vagy az alább látható mellkasi röntgenkép. Vajon néhány ember elgondolkodna, mielőtt rágyújt?

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cogito.blog.hu/api/trackback/id/tr32946723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nikko99 2010.02.22. 10:29:46

Champix tabletta szinte tökéletes megoldás lehet a dohányzásrol való leszokás segítségeként . Én húsz év eltelte után és néhányszori próbálkozásra végre elmondhatom jó úton járok , mert már négy hónapja nem gyújtottam rá !! Két hónapig szettem a Champix tablettát mindenféle mellékhatás nélkül . velem egyszerre kezdett el leszokni még három "láncdohányos " kollégám de mára már csak én maradtam . Sajnos ők már újjra füstölnek ! Ők nem engedhették meg maguknak a havi kb: 20000 forint plussz költséget . Talán ha lenne a leszokásra és a megelőzésre egy kis állami támogatás mindenki jól járna . Vagy talán pont ez lenne a pontos cél ...

nikko99 2010.02.22. 10:46:35

Az ötlet nagyszerű csak sajnos a dohányos embert nem igen hatná meg szerény vélményem szerint ! Amíg maga a dohányos fejében nem születik meg a gondolat a leszokásról addig mutathat bárki bármit sajnos . Én magam is így láttam ezt régebben . A család és a jövőkép ami igazán ösztönzően hathat a dohányos számára ! Maguk a dohányosok nem is tudják mekkora rabságban élik mindennapi életüket , nem érzik a kötöttséget egy szál cigi iránt. Az irányítja mindennapi életüket reggeltől-estig !
süti beállítások módosítása